...

...

Pazartesi, Aralık 12, 2016

...






Bir kaç gündür hayat durdu sanki... 

Umut etmekten vazgeçme noktasına gelmek korkutuyor beni. Kalbimizin, ruhumuzun cayır cayır yandığı 2016 yılı bitsin istiyorum artık. İnsanlar evlerinden dışarı çıktıklarında haince öldürülmesin, yuvalarına tekrar dönebilsinler istiyorum. Evlerin dumanı tütmeye devam etsin, ocaklara ateş düşmesin istiyorum.Terör, ihanet, kıskançlık, kin, nefret, vicdansızlık, yani güzel olanların dışında ne varsa, yarın yağacak kar ile birlikte yok olsunlar istiyorum.  

Yani kısaca 2016 yılına koca bir reset çekelim istiyorum.

O kadar çok kar yağsın ki, arınıp bembeyaz olalım istiyorum.

Bu zamanda yeni yıl dekorasyonu ile ilgili yazılar yazıp güzel fotoğraflar paylaşmak marifet değil tabi ki. Hiç bir hissiyatım da yok zaten yeni yıl hazırlığına dair. Maksat eften püften şeylerle biraz vakit geçirip kötü düşüncelerden bir parça uzak kalmak.











Fotoğraflar : El mueble







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Pembe Yastık keyfine katıldığınız için teşekkür ederim...