...

...

Çarşamba, Ekim 12, 2016

Birbirinden güzel ve ilham verici 25 kütüphane Dekorasyonu






Bir evde kitap yoksa o evin ruhu da yoktur bana göre. Bunda hemfikiriz herhalde! Ama bir dekorasyon blogu olarak konuya başka açıdan bakacağım tabiki :) 
Kitaplar ev halkına kattığı bilgi zenginliği dışında eve uyumlu bir şekilde yerleştirildikleri zaman göze hitap eden dekoratif alanlar yaratıyor ve büyülü güzellikleri daha çok ortaya çıkıyor bence. İster salonda, ister yemek masasının arkasında, ister koridorda, ister merdiven boşluklarında...















Evlerde oluşturulan kitap köşelerine bayılıyorum. Hemen erişebileceğiniz, elinizin altında bir yerlerde oldukları zaman açıp okumak, koklamak gibisi yok. Hatta yatak odanızdaki komidinin üzerinde, salondaki sehpanızda unutsanız bile evinizi güzelleştiren detay oluyorlar kimi zaman. 



















Photos : el mueble






6 yorum:

  1. Her bir karenin her bir detayını zevkle inceledim. Nasıl sevdim anlatamam.
    Bu karelere bakarken fonda Dan Gibson'ın The English Country Garden albümü muazzam oluyor. Tavsiyemdir ;)

    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Her fotoğrafı tek tek inceledim. Bayıldım

    YanıtlaSil
  3. kitap nasıl sıcacık bir hava veriyor, hem ortama, hem okuyana:)

    YanıtlaSil
  4. hepsi birbirinden güzel...ne iyi ettiniz...teşekkürler...

    YanıtlaSil

Pembe Yastık keyfine katıldığınız için teşekkür ederim...