...

...

Çarşamba, Haziran 01, 2016

Doğal ve sade seçimler...








Kişisel tercihlerim her zaman doğallık ve sadelikten yana olmuştur. Bu nedenle ev testillerinden mutfak ürünlerine kadar sağlıklı ve çevre için zararlı olabilecek maddelerden uzak durmaya çalışıyorum. 

Özellikle son yıllarda bambu, pamuk, keten, ahşap gibi seçenekleri evimde görmeyi daha çok seviyorum. Hayatı sadeleştirdikçe daha mutlu ve huzurlu olduğumu hissediyorum. 

Geçen gün evde sahip olduğum ve aslında kullanmadığım bir çok eşyayı azalttığımda aslında evin toksinlerden arındığını ve sonuç olarak ruhumun sadeleştiğini söyleyebilirim. 

Hazır bu moddayken bana iyi gelen görseller umarım size de ilham verir.


























5 yorum:

  1. Sebiciğim iyi hoş de bir kırmızılı kırlet attıreversem kanepeye daha iyi olmaz mı 😂😂😂

    YanıtlaSil
  2. Çok iyi geldi çok:) Sadelik doğallık ve aydınlık favorim her daim.

    YanıtlaSil
  3. O atma işi beni de çok rahatlatıyor. Bu bahar evi baştan sona elden geçirdik, atmaya ya da vermeye kıyamadığımız ama yıllardır kullanmadığımız bir çok şey ile vedalaştık..
    Hatta tüm anılarımın bulunduğu kutuları bile attım. İşte o an daha da özgür hissettim kendimi...
    Hatta şimdi Bayram sonrası yeni bir dalga ile bir hafifleme operasyonuna daha girmeyi planlıyoruz:)

    YanıtlaSil
  4. Harika fotoğraflar. Ben de yavaş yavaş fazlalıklardan arınıyorum ve evimde doğala yönelmeye çalışıyorum. Paylaşım için teşekkürler :)

    YanıtlaSil

Pembe Yastık keyfine katıldığınız için teşekkür ederim...