...

...

Perşembe, Nisan 07, 2016

Bahara hazır evler / Country style







Son günlerde İzmir'de gerçek anlamda baharı ve hatta yazı yaşıyoruz. Özellikle güneş tepedeyken kısa kolluları giyip gezecek kadar mis gibi bir hava var dışarıda. Mevsim geçişlerindeki ani ısı değişikliği bünyeme iyi gelmese de, tiril tiril giyinip kendimi dışarı atmaktan alıkoyamıyorum. 

Ancak şöyle bir şey var ki; aşırı bunaltıcı sıcaklar başlamadan önce evle ilgilenmem gerek. Halılar yıkamaya gönderilecek, perdeler yıkanacak, dolap içleri elden geçirilecek ve acilen hafif ve açık tonlara geçilecek... Offf...! çok işim var çok. Bahar tembelliğini bir kenara bırakıp bir an önce işe girişsem iyi olacak. 

Peki sizde durumlar nasıl? Başladığınız mı bahar temizliğine?





























6 yorum:

  1. Yok valla ben de el atmadım daha,halılar gidecek,perdeler yıkanacak,kışlıklar kalkacak,balkon düzenlenecek iş çok ama vakit az ben de.Bir yerinden başlamalı ama güzel havalar aklımı çeliyor at kendini dışarı diyor:)Sanki o işleri kim yapacaksa o vakit.

    YanıtlaSil
  2. Nisanın sonu gibi düşünüyorum bahar temizliğini, havalar birden ısınınca hepimiz ne giyeceğimizi şaşırdık açıkçası :)

    YanıtlaSil
  3. harika görünüyor iç açıcı:)

    YanıtlaSil
  4. teşekkürler harika bir paylaşım

    YanıtlaSil
  5. şu tezgah altı perdelerini gördükçe, mutfaktaki bütün alt dolapları sökesim geliyor:) bayılıyorum bu keten kumaşlarla tezgah altlarını örtmelere. Bir arkadaşım, "nnemin evi gibi ne o öyle diyip küçüksemişti bir keresinde bu dileğimi.
    Ama çokta tın!! bende:)

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel bir paylaşım olmuş emeğine sağlık.

    YanıtlaSil

Pembe Yastık keyfine katıldığınız için teşekkür ederim...