...

...

Cuma, Aralık 04, 2015

Yeni Yıl Hazırlıkları Başlasın!!..





Işıl ışıl sokaklar, tasarım harikası vitrinler, evlerin yılbaşına hazırlığı, birbirinden nefis hediye paketleri, acaba bu yıl yılbaşında ne pişirsem telaşı, kar yağar mı beklentisi (ki bizim öyle bir durumumuz yok), parıltılı yılbaşı ışıkları,ağaç süsleme heyecanı derken aralık ayı işte böyle hevesli geçer.

Benim yılbaşı ağacı süsleme düşkünlüğüm yoktur, ancak dekorasyon ile iç içe yaşayan biri olarak yılın bu dönemlerinde içimde hep bir heyecan ve mutluluk duyarım. Özellikle dekorasyon bloggerları yılın bu dönemleri ayrı bir coşarlar. Bu nedenle şimdiden uyarıyorum; bu ay size bol bol  yılbaşı dekorasyon önerisinde bulunacağım.
Herkes gibi benim de kendime göre yılbaşı hazırlığım var tabi. Her yıl farklı yılbaşı süslerini almaktan malesef ki geri duramıyorum. E, ağaç kurmuyorsan ne yapıyorsun peki derseniz; evin farklı köşelerine kurumuş dallar asarak, cam vazoların içinde aldığım süsleri kullanarak kendi yılbaşı konseptimi oluşturuyorum.

Klasik tarzda ağaç süslemek yerine alternatif bir öneri arıyorsanız, tıpkı benim yaptığım gibi parklarda bulabileceğiniz kurumuş dallardan kendi yılbaşı ağacınızı yapabilirsiniz. Bununla ilgili Pinterest'te sürüyle fikir var.


Yılbaşı dekorasyonu için her zaman favorim olan impressionen markasından seçtiğim görsellerden ilham alarak umarım bu yılın en yaratıcı dekorasyonunu siz yaparsınız :)













                                                                    images : // impressionen



Benzer Ürünler İçin Nerelere Bakmalıyım Derseniz?

Yıldız aydınlatma ve farklı çeşitli aydınlatma tasarımları için İkea'ya mutlaka göz atın!

Farklı aksesuarları ulaşılabilir kılan Tchibo uğramanız gereken adreslerin başında geliyor!

Ekonomik ve çeşitliliğin fazla olduğu Euroflora ise atlamamanız gereken yerlerden!

Zara Home, Boyner, Tepe Home, Mudo Concept de yılbaşı için benim mutlaka ziyaret ettiğim adresler arasında.











3 yorum:

  1. Bayıldım! ilham alınacak bir sürü fikir var. Paylaşımınız için teşekkür ederiz :))))

    YanıtlaSil
  2. Fotoğraflar herzaman ki gibi şahane Sebi'cim..

    YanıtlaSil

Pembe Yastık keyfine katıldığınız için teşekkür ederim...