...

...

Çarşamba, Aralık 02, 2015

Yeni yıl dekorasyonuna hazır mıyız?






Aralık ayı gelince "ışıklı ay" diyesim geliyor kendilerine. En heyecanlı, en dinamik ay bence...Ve herkesin bu ay daha çoşkulu, mutlu olduğunu görüyorum.Ve diğer aylardan farklı olarak; evin dekorasyonu ile daha çok ilgileniliyor sanki! Sıradan, günlük hayatımıza bir parça renk geliyor.

Havaların Kasım sonuna kadar gayet sıcak olması - en azından İzmir'de öyleydi- biz pek yeni yıl havasına giremedik. Ne zamanki havalar soğudu, Aralık ayı geldi bünye kıpırdanmaya başladı tabi...

İşte o kıpırdanmalar sonucu yeni yıl ışıltısının bizi sarıp sarmaladığı bu aya hızlı bir giriş yaparak, sizin için seçtiğim ilk yeni yıl evini  paylaşıyorum. Umarım seversiniz...








images: // Boligmagasinet 




4 yorum:

  1. Sizin zevkinizi çok beğeniyorum. Yine çok güzel yeniyıl evi eklemişsiniz. Paylaşacağınız diğer evler için beklemedeyiz.Tamam!!! :)

    YanıtlaSil
  2. tam bana göre bir dekorasyon. Bayuldım!!!

    YanıtlaSil
  3. en çok arkadaki şöminenin görüntüsü hoşuma gitti. şimdi Ankara buzz..bu görüntülerle içim ısındı pembe yastığım

    YanıtlaSil
  4. Yeni yıl heyecanı ve ışıltısı beni de sardı. Ne güzel bir paylaşım.. İyi seneler şimdiden..

    YanıtlaSil

Pembe Yastık keyfine katıldığınız için teşekkür ederim...