...

...

Çarşamba, Aralık 09, 2015

Geleneksel Kış Rengi ve 2015 Lexington Koleksiyonu






Lexington'nun kış koleksiyonu kırmızı, lacivert, kahverengi, gri, beyaz renk çeşitliliğiyle büyülüyor; kataloğu açıp açıp bakmaya doyamıyorum. Koleksiyon fotoğrafları da sıcak tonları kullanarak soğuk kış günlerinde ki ısınma ihtiyacımızı dikkate alarak hazırlanmış sanki.

Yani benim için bir Pottery Barn değil ama beğeniyorum işte...

İşte o çok beğendiğim koleksiyon fotoğraflarından bazıları bu renkleri sevenlere gelsin...















images: //Lexington






4 yorum:

  1. Rustik esintiler taşıyan bu şahane seçimlerin için çok teşekkürler Sebiciğim !

    YanıtlaSil
  2. Merhaba Sebi, inan bana blogunu sürekli güncelliyorum, yeni bir post var mı diye :) senin sayfanda dolaşmak çok büyük keyif benim için, özellikle de yılın bu zamanlarında :)daha çok post bekliyorum :)
    sevgiler
    güneş :)

    YanıtlaSil
  3. Cidden Sebi tam iç ısıtan kareler bunlar.Her birine renklerine bayıldım...

    YanıtlaSil
  4. Benim gibi renk sevenler için harika olmuş fotoğraflar..bayılıyorum kışın bu görüntülere..ellerine sağlık Sebican.

    YanıtlaSil

Pembe Yastık keyfine katıldığınız için teşekkür ederim...