...

...

Çarşamba, Kasım 27, 2013

İlham veren yılbaşı süsleri...









Şu yılbaşı süslerinin güzelliğine bakar mısınız? Bayıldım her birine...

Kuzey de yaşamadığım için şanslıyım doğrusu. Şayet yaşasaydım sabah akşam dekorasyonla uğraşır, birbirinden güzel mağazalardan bol bol alışveriş yapar, potansiyel bütçe batırıcısı olarak aile geleceğini tehlikeye sokar, sonunda da zorunlu dönüş yapardık Türkiye'ye...

"Her şeyde bir hayır vardır" diye boşuna dememişler. Mümkünse ben sadece uzaktan bakayım...



























































8 yorum:

  1. :)) Hepsine de bayıldım, ağzım kulaklarımda baktım resmen ;) Şu kapıya asılmış bebekten istiyorum, nasıl olacak bilmem ama çok istiyorum :)
    Teşekkürler, sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Çocuk gibi kalbim çarpıyor bunları görünce..ne kadar güzel görseller seçmişin teşekkür ederim paylaşımın için.Sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. Koş blogger koş !
    En güzel yılbaşı süsleri burada!

    YanıtlaSil
  4. Yastık, sen de benim gibi Terazi misin yoksa..ben de buralarda bu tip mağazalar olsa kredi kartımı buz kalıbında saklayacak olanlardanım:)))
    Hepsi birbirinden güzel, bayıldım..
    Ama en çok ta dal parçasından yapılan ağaç görüntüsüne bittim, acaba evde denemeli mi, ne dersin?;)

    YanıtlaSil
  5. Off of muhteşem görüntüler, gözlerimi alamadım vallahi. Aynı fikirdeyim :)) kendime mukayyit olamıyorum, güzellikler karşısında.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. Hepsine bayildim bendee;) Su an hepsini uygulamak istiyorum evime :( daha cok vakit lazim bana ;) sevgilerimle

    YanıtlaSil
  7. ay ay bayıldım...döndüm döndüm yine baktım...

    YanıtlaSil
  8. Hepsi çok güzelllll...

    YanıtlaSil

Pembe Yastık keyfine katıldığınız için teşekkür ederim...