...

...

Salı, Temmuz 16, 2013

Green gate için sorulara cevap




Bu aralar Green gate ile ilgili bana çok soru geliyor.  Hangi koleksiyonun geldiği, ... şehirde yaşıyorum, acaba var mıdır vs...

Bildiğim kadarıyla tüm Tepe Home mağazalarında ürünler mevcut. Ancak hangi koleksiyonların geldiğini bilemiyorum.
İzmir için şunu söylemem gerekirse özellikle 2013 yaz katalogunda, göze çarpan tüm ürünler mevcut. Ben şimdilik tatmin oldum :) ama fazlası olursa yok demeyiz :)

Ben değil,fotoğraflar konuşsun ozaman.










UYARI : Görseller Tepe Home'a ait'tir. İzinsiz kullanılamaz.






22 yorum:

  1. izmirdeki çok güzelmiş. ankara bilkentteki küçücük.. hiç güzel değil..bir banyo büyüklüğünde bir yer ayırmışlar.. kınıyorum ankara çalışnamlarını ankaralıları hayal kırıklığına uğrattılar..herşeyden iki üç ürün koymuşlar. kupa ikitane. kardeşim seri yapsam nasıl alacağım.. öyle değilmi.. lütfen sizde yayınlayın ankara mağazasının yetersizliğini ,bu konudaki başarısızlığını..teşekür ederim...

    YanıtlaSil
  2. Merhaba,
    Ankarada ki üünleri bilemiyorum ama devamı gelecektir mutlaka. Takip ederseniz mutlaka istediğiniz ürünlere ulaşabilirsiniz. Eskiden katologuna uzaktan bakıp iç geçiriyorduk. Türkiye'ye artık green gate geldi, mutlu olmak lazım :)
    Aldığınız ürünleri mutlu günlerde kullanın.

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Büyük bir hevesle Cumartesi günü İstanbul Natilius AVM'deki Tepe Home'a gittim ama 1 günde talan edilmiş, hiç bir şey kalmamış :) Çalışanlar da şaşırmış. Küçük parçalardan hiç kalmamış. Ben Amy serisinden sürahi, pasta standı ve büyük salata kasesi ve bir tane de metal kutu aldım. Tabak ve kulplu fincan yoktu. Yeni mallar yakında gelecekmiş diye duydum.Takipteyim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ana kraliçe, yeni ürünler sürekli olarak takviye edilecek, sık sık bakmak lazım :)Green gate haberini duyan tepe home koşmuş :)Hayranları kaç yıldır bunun özlemiyle yanıp tutuşuyordu.
      Ürünlerini güle güle kullan, baktıkça insan mutlu oluyor öyle değilmi :)

      Sil
  4. İzmir'e geldiğini senden öğreniyorum, sizin adınıza sevindim, nasılsın keyifler nasıl?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tüm Türkiye benden duydu şekerim :))
      Ben bu haberi alalı aylar oluyor, o kadar sabırla bekledim ki, blog da söylememek için kendimi zor tuttum :)
      Hepimize hayırlı olsun, darısı cath kidstone, PIP studio, Rice, kate Forman, Maison du monde ve daha da sayabileceğim yüzlerce markanın başına :)

      Keyifler fena değil, sınavım var, ona çalışıyorum :( Sen de özlettin kendini şeker...

      Sil
    2. 2010 yılından beri gündemde bu iş,türkiye nasıl senden duydu

      http://issuu.com/tepehome/docs/green_gate_2010

      Sil
    3. Neden zorunuza gitti, anlamadım.

      Ayrıca 2010 yılında da bu haberi ilk ben yaptım. Biraz araştırma yapsaydınız, daha kibar olurdunuz.

      Buyrun link: http://pembeyastik.blogspot.com/2010/08/kopenhag-tarz-severlere-mujde.html

      Sil
    4. Ayrıca benim arkadaşımla samimiyetime dayanarak verdiğim cevabıma bu kadar hırsla saldırmak niye?? üstelik isimsiz olarak, yazık. Gerçekten iyi niyetle olan birşeye karşı, nedir bu öfke?

      Sil
  5. Ben fiyatları merak ettim.biraz bilgilendirseniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar,

      Fiyat konusunu inan ki net söyleyemem, çünkü ezbere bildiğim bişey değil :)
      Çok uygun fiyatlı marka olmamakla birlikte, alınmayacak gibi de değil :) nasıl anlattım walla bende anlamadım ama işte öyle :)

      Sil
  6. bende cok begeniyorum ürünlerini ama cath kidston kadar değil tabi :) ama fiyatları pahalı gercekten :/ ama alınmayacak kadar değil. cath kidston gelmez bence,ingiltere dışında sadece japonya'da mağaza açtılar o da yeni. gelmesin zaten, yurtdısına gidince bir heves oluyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aa öyle deme gelsin ayol:)

      Green gate ben daha fazla beğeniyorum, takım oluşturma zorunluluğu yok çünkü:) farklı koleksiyon olsalar dahi tabak, bardak, kupa, yan yana, üst üste her şekilde birbiriyle uyumlu.
      Güzel Türkiyem her şeyin en güzeline layık :)

      Sil
  7. fiyatları biraz pahalı türkiye şartlarına göre ama zevkli ürünler ve değer...gerçi ben ankara bilkent tepe home için yetersizliğini en yukarda vurguladım ama sevgili pembe yastığın dediği gibi hiç olmamasında iyidir...ben pasta tabakları aldım ama fincanları bulamadım .ilk gün sadece bir fincan koymuşlar standa.. üstelik nerdeyse mağaza çalışanlarıyla açtım mağazayı diyebilirim..şimdi bekliyorum fincanları gelsin bu neenle yetersizdi benim için.. bir sürü teneke kutu aldım.. çizmeler ço kgüzeldi ama oahalıydı.. bilmiyorum bahçesi olanlar için tavsiye ediyorum yinede ..sütlük, peçete, seramik kulpsuz kupalar aldıklarımdandı..ama sayıları az olduğu için takom yapamadım.. bekliyorum yenilerini...dilek

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ankara'da ürünler'in devamı gelecekmiş, ilk ağızdan duydum :)
      Dilek hanım'cım sizde bendensiniz o zaman, bende teneke, ıvız zıvır aldım :)
      Yukarıda ki mail de yazdığım gibi Green gate de takım ruhu olması gerekmiyor, boşverin rengarenk olsunlar :)

      Aldıklarınızı mutlu günlerinizde kullanın.

      Sil
  8. vallahi doğru söylüyorsunuz sevgili pembe yastık..verdiğiniz güzel haber için de teşekür ederim..hevesle bekliyorum.. greengate ürünleri insanın aldıkça alası gelen cinsinden... sizde aldıklarınızı güle güle kullanın...ben teneke kutu manyağıyım aslında. gittiğim bütün ülkelerden neredeyse aldığım tek şey teneke kutular...bayılıyoruz teneke kutulara.. dilek

    YanıtlaSil
  9. İzmir Tepe Home bu hafta salı sabahı ziyaret edildi,ürün çeşitleri kısıtlı olmakla birlikte henüz stantın talan edilmediği görüldü :) Memnun mes'ud oradan ayrıldı. Tabii ufak tefek alış-veriş yapmış olabilirim :)))
    Sebiş'im haklısın ben outlet fiyatlarıyla karşılaştırmışım o nedenle biraz pahalı geldi ilk anda. Oysa CK ile hemen hemen aynı fiyatları. Örneğin fincalar 10-12 İngiliz Lirasıydı burada da 30 Lira civarında . Bir de Wellington almıştım ben outletten 30 Pounda Tepe 'de 120 Lira gibi bir şeydi
    Nasıl dersimi iyi çalışmış mıyım ?

    YanıtlaSil
  10. hakikaten kareler konusmus,,,yabanci bir yer zannettim:)
    harika,,,sevgiler

    YanıtlaSil
  11. Hi ,I love your site ,It inspire me soooooooooo much ,I'm so glad that I find your site,thanks a lot .your new Follower From IRAN,much hugs.

    YanıtlaSil
  12. Merhabalar,
    Paylaşımınızı çok beğendim. Ellerinize emeğinize sağlık. Bloğunuzu da izlemeye aldım. Bana da bekliyorum. Güzel paylaşımlarda buluşmak dileğiyle. Sevgilerimi bıraktımmmm…..:))

    YanıtlaSil
  13. ımmm fıyatları kaçla kaç arası acaba

    YanıtlaSil
  14. fıyatları ne kadar acaba

    YanıtlaSil

Pembe Yastık keyfine katıldığınız için teşekkür ederim...