...

...

Cuma, Aralık 28, 2012

Mutlu haftasonları!





17 yorum:

  1. Hasır sepet ; kareli örtü ;çam birlikteliği vurdu geçti beni . Bir de yandaki kar görüntüleri nasıl güzel geldi anlatamam .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında çok parıldak bir resim oldu :) eski sebi olsaydı en mükemmelini yakalayana kadar uğraşırdı ama şimdiki sebi'nin vakti yok :)) Yani güzel yorumunuz için çokk teşekkür edeiyorum :)))

      Sil
  2. Sen bunca zaman kendi karelerine niye bu kadar yer vermedin bilmem, şu bayıla bayıla takip ettiğimiz yabanco blog görsellerinden ne farkı var bu harika fotonun :D Mutlu haftasonları!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahuşum yorumunla beni çok mutlu ettin, böyle düşünmene çok sevindim şeker :)
      Ahhh ahh şu fotoyu çekmek için bile kırk takla attım, 300 kere uyandı desem anlar mısın beni :)

      Sil
  3. Mutlu yıllarrrr,canımm..sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. Yilin son haftasonunun dilediginiz gibi gecmesi dilegimle, mutlu yillar <3

    YanıtlaSil
  5. sebiciğim,
    sağlık,huzur dolu bir yıl diliyorum
    ve sevdiğin şeylerle uğraşacağın bol zaman....
    ve bunu yazarken gülümsüyorum:)
    sevdiğin şeylerin başında Kaanbatu gelmiyor mu?
    en çok ona zaman ayır boşver ötesini yapacağın çok zaman bulacaksın ilerde...
    ama...Kaanbatu'nun doyumsuz olan bu yaşları,
    bir daha gelmez:)
    2013 beklediğinden çok fazla güzellik getirsin!

    YanıtlaSil
  6. sahi yılın son haftasonu güzelliklerle dolsun sağlıkla geçsin bir de tabii ki : )

    YanıtlaSil
  7. Size de mutlu hafta sonları olsun. Bu konsept çok şık olmuş:)sevgiler...

    YanıtlaSil
  8. Mutlu hafta sonlari,su kirk takla atma meselesi var ya!! ben de ayni konumdayim canim :) Ama harika bir fotograf cikmis ortaya..
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  9. Yaratıcı Sebi'ciğim...Resimde ki renkler harika...Ne de güzel uyum sağlamış...
    Daha fazlasını bekliyoruz...
    Mutlu yıllar canım...

    YanıtlaSil
  10. Canım çok güzel bir 2013 yılı geçirmen dileğiyle Sevgiler.Ayrıca fotoğrafın süper, ellerine, fikrine sağlık...

    YanıtlaSil
  11. Güzel hafta sonlari, ben de ayni konumdayim canim :D fakat harika bir fotograf cikmis ortaya..
    Saygılar.

    YanıtlaSil

Pembe Yastık keyfine katıldığınız için teşekkür ederim...