...

...

Çarşamba, Mayıs 23, 2012

Yok yok bu fotoğraf çekme işi başka bir yetenek, bende henüz emaresi bile yok. Yabancı bloglarda gezinirken resmen kendimden geçiyorum. Hatunlar hem dikiş biliyorlar, hem zevkliler, dekorasyondan, ondan bundan bir sürü şeyden anlayıp bide üstüne şahane resim çekiyorlar. Çat diye çatlayacağım wallahi. Bende oturup bunlara hayran hayran bakakalıyorum. Ey sevgili buradan duyrulur en kısa zamanda şöyle en endamlısından makine istiyorum bilesin.

Fotoğraflar : Pinterest
Collage : Me

18 yorum:

  1. Hepsi özenle hazırlanmış masalar, kurabiyeler ve pastalar..ben de her fotoğraflarına hayranım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayran olunmayacak gibi değil ki zeynep'cim...Gerçi sen bizden öndesin :)

      Sil
  2. Çok haklısın canım, harika bir hayal güçleri var..

    YanıtlaSil
  3. Ah sormaaa.... Aynı dertten muzdaribim ben de, üstelik benim sesleneceğim bir sevgili de yooook :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahh kıyamam ben sana :)bizde sesleniyoruz da duyacak mı bakalım :))

      Sil
  4. Fotograf ve fotografcilik bambaskabir bakis acisi,harikalar diyarina yolculuk bence.. Senelerdir suren fotograf hevesim depresti yine.Makina cok onemli ama bir de kursla butunlestirmek gerekiyor bence..nacizane fikrim(daha ben de gitmedim).
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet incelilerini öğrenmek için kursa gitmek gerekiyor. Kursa gidersem de kafayı fotoğrafçılıkla bozarım diye korkuyorum :)

      Sil
  5. Blog dunyasina girmem ve o bahsettigin bloglarda dolasmam benim de fotografciligi ilerletmemde -motivasyon anlaminda- cok yardimci oldu. Simdi profesyonellestirmeye dogru gidiyorum. Gercekten imkani olan herkese tavsiye ederim iyi bir fotograf makinasini kullanmayi ogrenmeyi. Insana bambaska ilhamlar veriyor fotograflarla ugrasmak . Bu arada yukardaki fotograflara da bayildim, cok iyi secimler yapmissin. Sevgiler, Ipek

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. T.ediyorum, beğenmene sevindim.
      Ne güzel sen bu hevesini bir adım öteye taşımışsın, darısı başıma :)

      Sil
  6. Al benden de okadar...Hayran hayran bakıyorum sitelere ama sanırım işin sırrı makine de..deyip avutuyorum kendimi:))
    Bu arada bir greyfurt ancak bu kadar leziz sunulabilir....
    güzel bir gün dilerim canım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ya makine de :) yoksa bizde oldu da çekmedik mi :)
      Öperim çok..

      Sil
  7. Çok haklısın çok. Her konuda yetenekliler sanki. Ama bunun bir çok nedeni var, birincisi eğitim, sanatla iç içe büyümeleri, yapılaşma, imkanlar...Hangimiz okulda Picasso'dan Matisse'den söz edildiğini duyduk ki. İnsanların becerileri, zevkleri, baktıkça, gördükçe, anlamaya başladıkça gelişiyor. Biz internet sayesinde yeni yeni görmeye başladık yurtdışındaki hayatları, oradakilerin evlerini, nasıl süslediklerini, aslında bulunduğun yeri güzelleştirmenin parada değil küçük ayrıntılarda saklı olduğunu..
    Bu arada yukarıdaki fotoğrafların hepsi beni mest etti ama nedense aklım hep birincide:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten şu internet olmasaymış herşeyden bi haber yaşayacakmışız, bazen düşünüyorum da neden bazı şeyler de hep geç kalıyoruz. Neden onlar önce çözüyor bu gibi mevzuları...dediğin gibi eğitim şart :)

      Sil
  8. Ben de senin gibi düşünüyorum "her konuda çok becerikliler" bir de böyle enfes fotoğraflıyorlar gelde çatlama. Basit bir compact makine ile de güzel fotolar çıkıyor Sebi can, yeter ki isteyelim ama elbette prof. bir makine harika olur.
    Duydun mu Sebi'nin sevgilisiiiii :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Sevdiye'cim sadece makina da değil marifet, detayı gören gözlerde :) Sende de var bu biliyor musun? Seviyorum senin fotoğraflarını. Benden öndesin :)
      Duymuş mudur, yokda işine gelmemiş midir :)

      Sil
  9. ben de ortancalı olanlara bayıldım.güzel şeyler bizlerden de çıkıyor.o kadar güzel bloglarımız var ki
    içinde kayboluyo insan:))

    YanıtlaSil
  10. ayy ne desem artık her sayfana her resmine bayılıyorum içim açılıyor..seçimlerin harika,birde makine olsa bu zevkle ne resimler çekersin..:)

    YanıtlaSil

Pembe Yastık keyfine katıldığınız için teşekkür ederim...