...

...

Salı, Ocak 17, 2012

Çalışıyorum...

Aceleci yapımın sonucu dayanamayıp hemen haber verdiğim butiğim'den hala ses seda yok biliyorum. Oğluşla daha çok vakit geçirdiğim için kamlumbağa hızında çalışabiliyorum ancak. Oldu bittiye getirmeden herşey güzel olsun istiyorum. Laf aramızda görende beni tasarımcı sanar, atöyle'ye kapanmış yeni kreasyonumu hazırlıyorum sanki ;)

Boyamayı terapi olarak gören ben, şimdi eyvah butik için çok yavaşım, keşke hemen açıklamasaydım, biraz biriktirseydim de öyle haberdar etseydim diye diye strese bağladım hobiyi ;)))
Butik için yapmış olduğum bir çalışmayı paylaşarak affınıza sığınıyorum...birazcık daha bekler misiniz? 

15 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. acele etme biz nasılsa buralardayız:)ve kendi adıma nasılsa bekliyorum bu güzel butiği:)

    YanıtlaSil
  3. Bayıldım ellerine sağlık. Çok güzel. Eminim tüm yaptıkların çok hoş olacak..

    YanıtlaSil
  4. oooff bunlar beklenmez mi:) Şuna bak ne şirin olmuş, ellerine, emeğine sağlık.
    Seni çoook iyi anlıyorum. Sen üzme hiiiç tatlı canını, açıkladıysan ne olacak, kanun mu var yani, ceza da yok, ee biz de buradayız, sen birazcık oğlunla oyna birazcık boya:) sakin sakin...

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel olmuş. Butiğin çok güzel olacak.
    Stres işi daha da uzatır. Lütfen acele etme biz bekliyoruz.
    Aceleci ruh iyidir ;)

    YanıtlaSil
  6. ahh ahh zevkini konuşturmuşsun yine Sebi'cim, tam benim kalemim olmuş bu ;)

    YanıtlaSil
  7. Harika bir çalışma renkler çok güzel ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  8. Beklemeye değecek gibi görünüyor :) Süper olmuş! Hobileri işe dönüştürmek büyük çaba, özveri ve sabır istiyor,en önemli kısmı yaparken aldığımız keyfi kaybetmemek! Size kolaylıklar diliyorum! Sevgiler, Ebru

    YanıtlaSil
  9. Beklemeye değecek gibi görünüyor, elinize sağlık, nefis! Size kolaylıklar diliyorum, bir hobiyi işe dönüştürmek ciddi bir çaba gerektiriyor. Sevgiler, Ebru

    YanıtlaSil
  10. sizi çoktandır takip ediyorum şimdiden bunu bana ayırırsanız dilediğiniz zamanda bağlantıya geçeriz ve bu şahane şey benim olur yada olursa çok sevinicem şimdiden iyi çalışmalar. fatoş

    YanıtlaSil
  11. Meyracım; çok tatlısın, t.ederim. umarım mahçup olmam ;))

    Suhuba; öylemi sence? inşallah, mutlu oldum ;))

    Ayda'cım; sen ne doping ve enerji kaynağısın öyle, yine içimi rahatlattın...biz mühendisler böyleyiz işte, illaki mükemmel ve sıfır hata olacak...

    Proje çantası; bazen iyi oluyorda bazende elim ayağım bir birine dolanıyor...t.ederim desteğin için ;)

    Ahu'm; merci cicim

    Meralhobiart; t.ederim, beğenmenize sevindim ;)

    Ebru; ne kadar doğru söylemişsin, keyfi kaybetmemek adına biraz işleri rölantiye aldım, t.ederim güzel sözlerin için ;)

    Fatoş; beğenmene çok sevindim. Benimle sebican@gmail.com adresinden irtibata geçebilirsen sevinirim.

    Sevgiler,

    YanıtlaSil
  12. nasıl güzel bişiy olmuş ben merakla ve sabırla bekliyorum cicim..

    YanıtlaSil
  13. off ki off sonuç böyle olucak ise beklenmezmi ?

    YanıtlaSil
  14. bekleyemem ben :))bu nasıl şirin bişey böyle bu aralar çok uzak kaldım blogtan korkuyorum bu güzellikleri paylaşacaksında bana kalmayacak diye :) en iyisi hergün kontrol etmek :)

    YanıtlaSil
  15. tek kelimeyle bayildim
    cok ama cok beyendigimi soylemek istiyorum

    YanıtlaSil

Pembe Yastık keyfine katıldığınız için teşekkür ederim...