...

...

Perşembe, Kasım 17, 2011

Örgü... bi gün bana da gel oturmaya...beklerim...

İzmirde hava kapalı... örgü yapma havası var bende. Ama nerdeeeee....Bi Derya Baykal olasım geldi.
Geçenlerde siz hala şişle mi örgü örüyorsunuz. Peki tarak ile örgü örebileceğinizi biliyor muydunuz? gibi bişeye rastladım. Sanki şişle örebiliyorum da, tarakla örmesi kaldı. Ne yalan söyleyeyim örgü yapanlara gıptayla bakıyorum.


Baktığım fotoğraflar getirdi  beni bu hale biliyorum... haksız mıyım?










image {Campagne Décoration}

7 yorum:

  1. Ben de sadece tığı ile örgü örmeyi biliyorum buda şu motifli battaniyelerden örebilmek için yetiyor bana...ah bir de başlayabilsem :))

    YanıtlaSil
  2. şuan bi kitap okuyorum..ve kitap dört kadını bir örgü dükkanında buluşturuyor her okuduğum satırda kalkıp elime yumakla şiş alasım geliyor:)

    YanıtlaSil
  3. Ay ayyyyneeeennn! Gipta ne kelime, kiskaniyorum, hatta ortadan ikiye ayrilircasina catliyorum! Bu biraz beceri galiba, mesela benim annem, cocukken bize tek bir tane bile hazir kazak, elbise giydirmemisken Ben 3 sira oreyim 3 gun kolum Boynum felc!senelerdir bi battaniye orecegim, ha örecegim..... :)

    YanıtlaSil
  4. örgü abajurlara bayıldm ben yaa..

    YanıtlaSil
  5. insanın bu fotolara bakıp ha gayret bi heves başla işte diye gaz veriyor kendine ama nerdeeeee
    işin komiği annem, ablam bu konuda yani eskiden çok maharetliydi biraz çekseymişim : )

    YanıtlaSil
  6. merhaba ben bir örgü delisi olarak ,fotoğraflara bakmaya doyamadım.tekrar tekrar baktım ,örnek çıkartmaya kalktım :) çok güzel fotoğraflar gerçekten.benim de şöyle sobalı bi eve gidip çıtır çıtır yanan sobanın başında oturup örgü örmek istedi canım..örgü örmek çok güzel bir duygu, bende hastalık halinde uzun zamandır.mutluluk hormonu salgılıyormuşuz örerken,bilimsel olarak kanıtlanmış, bunu da hatırlatayım belki biraz daha motivasyon olur :) blogunuzu çok sevdim bu arada takip edicem :) sevgiler.

    YanıtlaSil

Pembe Yastık keyfine katıldığınız için teşekkür ederim...