...

...

Perşembe, Haziran 09, 2011

Ev'in kalbi mutfaklar...










12 yorum:

  1. tamda bugün mutfağımı toparlıyordum mola verdim..biraz blok bakayım dedim.mutfakları gördüm..:)) bunların hepsi harika bayıldım..

    YanıtlaSil
  2. Bence de evin kalbi mutfaklar.. Yukarıdakilerin hepsi birbirinden hoş. Şimdiki evimizi çok seviyoruz ama mutfağı karanlık ve küçük... Sırf mutfağı yüzünden taşınmak istiyorum:(

    YanıtlaSil
  3. Görenlerin genelde pek şirin bulduğu,salon,mutfak bir arada olan mutfağımda masa olmadığı için hep kapalı,büyük ve masası olan mutfaklara özeniyorum.
    O ilk fotoğraf var ya,işte o öldürücü darbeyi vurdu Bana :/

    YanıtlaSil
  4. öyle güzel görsellerki ruhumu teslim edicem birazdan :)

    YanıtlaSil
  5. hepsi birbirinden güzel canım beyaza herşey çok yakışıyor ve bana acayip bir mutluluk veriyor beyaza bakmak sevgiler

    YanıtlaSil
  6. 1.masada kahvaltı yapmak istiyorum sebiciğim:))

    YanıtlaSil
  7. gerçekten evin kalbi, ki zamanın da birçoğu orada geçiyor! fotoğraflar yine ilham verici..öpüyorum canım!

    YanıtlaSil
  8. ama bunların hepsi benim mutfaklarımmış:) çok çook güzeller.

    YanıtlaSil
  9. nedendir bilinmez ben de bu ara habire mutfak geziyorum internetten. ev mi alcam acaba :P

    YanıtlaSil
  10. Gerçektende hepsi çok güzeller. mufak benim için de evin en güzel ve en aktif bölümüdür orada olmayı çekmecelieri yerleştirmeyi yeni tatlar denemeyi çok severim.. Bu arada Blogcu öykü arkadaşımız bloglardaki durgunluğu canlandırmak için blogcu dostlarımıza daha çok yorum bırakalım diyor bence de çok haklı ne dersin?. By by ben diğer arkadaşlara da bir koşu haber vereyim.. sevgiler

    YanıtlaSil
  11. yedinci görsel mutfak dekorasyonu süperr..

    YanıtlaSil

Pembe Yastık keyfine katıldığınız için teşekkür ederim...