...

...

Pazartesi, Mayıs 02, 2011

Hoşgeldin Mayıs...

Bu sene kendini geç gösteren bahar ayı ve sonrasında yüzümü yine güldüren muhteşem ay...

Hoşgeldin Mayıs...

Aylardan mayıs;  

  • Mavi demek, ağaç yeşili demek, güneş sarısı demek...
  • Güneşin, çiçekleri göz alıcı renklere boyaması demek, aşık olmak, uçurtma yapmak demek...  
  • Benim için doğmak, evlenmek demek...
  • Hiç bitmesini istemediğim, huzur veren ay demek...
  • Benim sokaklarımda, sabaha karşı hafif bir hanımeli kokusu demek...
  • Tüm ağırlıklardan kurtulma zamanı demek...
Benim için yaşanan ayların en güzeli, en tatlısı, en anlamlısı...
 
Mayıs ayında doğdum diye demiyorum; ayların en güzelidir. 
Artık ne nisanın belirsizliği vardır ne de  haziranın kavurucu sıcakları...







Herkese mayıs tadında bir hafta diliyorum...

14 yorum:

  1. O halde ben şimdiden kutlayayım doğum gününü''İyi ki doğdun Sebiciğim,benim gencecik tatlı mı tatlı arkadaşım!Mayıs konusunda sana tamamen katılıyorum,en güzel ay mayıs ayıdır bence de....

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. Canım colettecim, teşekkür ediyorum...
    Yeni yaşımı almadım henüz ;)Ne hoş sözler öyle, mesajınla içim kıpır kıpır oldu...çok öpüyorum seni ;)

    YanıtlaSil
  4. içim açıldı bu güzel resimleri görünce bence mayıs kadar güzeller.mayısınız,güneşiniz ve neşeniz daim olsun...

    YanıtlaSil
  5. Mayıs bana da öyle çok şey ifade ediyor ki... Paylaşımların çok sevimli:) Mayıs gibi.

    YanıtlaSil
  6. hanımeli kokusuna bayılırım...şimdi pencereleri açıp baharı eve alma zamanı,doya doya gezip tozmalı :)

    YanıtlaSil
  7. resimler insanı bambaşka yerlere götürüyor harika ötesi

    YanıtlaSil
  8. nası güzel bir mutfak bu? mayıs ayının güzelliği bir yana, resimler de içimi açtı..

    YanıtlaSil
  9. sebiciğim,iyi ki doğdunnnnnn!
    tüm yaşamın mayıs tadında geçsin tatlı arkadaşım:)
    fotoğraflar çok güzel,seni ve seçtiklerini seviyorum...

    YanıtlaSil
  10. cepayancım; daha doğmadım ;) ama yakındır...yine de teşekkür ederim canım..
    Ne güzel, hislerimiz karşılıklı ;)

    YanıtlaSil
  11. mayıs benimde çok sevdiğim bir ay.mahallenin ıhlamur kokması demek, yaseemin ve hanımeli kokması demek.balkon demek..say say bitmez..

    YanıtlaSil
  12. ne güzel bir yazı ne güzel görseller :) tam gününü bilmesemde doğduğun ayı bilmek yeterli değil mi :) iyi ki doğdun tatlı Sebim :)

    YanıtlaSil
  13. ama böyle güzel şirin bir mutfak olabilir mi? bayıldım resmen. içinde kek yapasım geldi tuhaf :)

    http://trendydolap.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  14. mayısı çok severim tek geçerim 12 ayın muhteşemidir benim için..haziran çocuğu olmama rağmen mayıstır vazgeçilmezim:))
    yazıdaki enerji bu ayın çocuğu olduğunu kanıtlar türden, yeni yaşın şans getirsin sana...

    YanıtlaSil

Pembe Yastık keyfine katıldığınız için teşekkür ederim...