...

...

Perşembe, Nisan 14, 2011

Ben ve Çiçekler...

Havaların yağmurlu olması nedeniyle bahar için yapmayı planladığım işleri rafa kaldırdım. Resmen evin içinde köşe kapmaca oynuyorum. Nisan çoğu zaman böyle süprizler yapabiliyor. 

Sonra düşünüyorum...
Uzun zamandır sıcak havaların özlemini çekerken, şikayet etmeyi çok görüyorum kendime...ben yağmurlu ve gri havaya hayıflanırken kimbilir belki kır çiçekleri bu yağmuru çok sevmiştir.


Kır papatyalarını görünce etrafımda, ablam ile büyük demet yapmak için birbirimizle yarıştığımız, sonra da onları taç yaptığımız günler aklıma geliyor. Bunları düşününce gülümsüyorum, arada gözlerim doluyor, yutkunuyorum. 
İnsan büyüyor, ama istekleri hala çocuk...


Aradan yıllar geçti benim favorim hala kır papatyası...sonra ortanca ve lavanta geliyor. Sizinki  hangisi?



Gri havalar da herzaman çiçek resimlerine  bakarım...tavsiye ederim, iyi geliyor...
 

13 yorum:

  1. rengaren çiçeklerin hepsi beni mutlu etmeye yetiyor...Ama en özeli ortancalar benim için...

    YanıtlaSil
  2. Aynen...bende ortancaları ayrı bi severim..balkonumdaki mor renkli ortancamın açmasını sabırsızlıkla bekliyorum...

    YanıtlaSil
  3. ne kadar güzel resimler ...teşekkürler..

    YanıtlaSil
  4. Ah !Sebiciğim bu sabah hava çok kötüydü gerçekten.Yapılacak işlerim vardı ama yarına erteledim umarım yarın güneş yüzünü gösterir.Bu günlük senin güzel çiçek görsellerine bakıp baharı düşlemekle yetineceğim anlaşılan.Güneşli günler dileklerimle sevgiyle kal !

    YanıtlaSil
  5. ben de ortancaları çok severim. rahmetli anaannemin bahçesinde her renk ortanca vardı. beni hep o güzel günlere götürür ortancalar..

    YanıtlaSil
  6. benimde iki tane ortancam var, açması için haziran'ı bekliyorum :) geçen yıl biri pembe biri fuşyaya yakın bir renk açmıştı, toprağına paslı demir sokunca rengi değişiyor dediler, denedim gerçekten değişiyormuş :) bende lavantalar ve ortancaları çok seviyorum, aslında renk renk cumbalardan sarkan sardunyaları da severim ben :)

    YanıtlaSil
  7. tabiki papatya ama sümbüller ve ortancalarda papatyalarla yarışıyor......

    YanıtlaSil
  8. çok güzel ve iç açıcı , dekor konusunda aynı zevkleri paylaşıyorum seninle. Ama biraz daha evinden detaylar görsek cok daha ilham verici olacak :)

    http://rainbowgatherer.blogspot.com

    YanıtlaSil
  9. fotoğraflar harika...dünkü havaya nisbeten bugün güneş gülümsüyor İzmir'e...sevgilerle...

    YanıtlaSil
  10. Hepsi güzeldir ama ortancalara özellikle bahçelerde bayılırım:)

    YanıtlaSil
  11. benim favorim yoğun kokusu olan tüm çiçekler..

    YanıtlaSil
  12. dün yaz,bugün serin ve yağmurlu...
    ama her taraf çiçeklerle dolu,etraf gelincik tarlası:))
    iyiki geldi bahar!

    YanıtlaSil

Pembe Yastık keyfine katıldığınız için teşekkür ederim...