...

...

Perşembe, Mart 10, 2011

" Magnetini Göster "

Sevgili Colette magnetini göster etkinliği başlattı. Beni de mimlemiş. 
Mim , ödül vs.. olaylarını  pek beceremesem de kendisi kıramıyacağım bir arkadaşım olduğu için ve de şu can sıkıcı dönemde eğlenceli olacağını düşündüğüm için seve seve kabul ediyorum.

Buyrun bakalım...


Ben de bu zinciri bozmamak adına kabul buyururlarsa sevgili Meyra'nın Gemisine, Sevgili  Bir Avuç Hayat ve *Sevgili Lavanta Bahçesine gönderiyorum. 

*kendisinin efenim bi dolu magnet koleksiyonu var ;)

8 yorum:

  1. Sebiciğim beni kırmadığın için teşekkürler canım.Senin magnetlerin de senin gibi ,çook ciciler.Pembe saksılı ve yanındaki çiçek sepeti ne kadar hoş.Hepsi çok güzel ama ...

    YanıtlaSil
  2. Canım benim seni kırabilirmiyim hiç...
    bende seviyorum onları bahar gibiler ;)
    beğenmene sevindim ve tekrar teşekkürler colettecim...

    YanıtlaSil
  3. magnetlerin ne güzel saksı, yelkenli ve London olanlar en çok beğendiklerim :)

    YanıtlaSil
  4. Hepside pek şirinmiş maşallah:)

    YanıtlaSil
  5. :)
    otobüsler ve yelkenliyi sevdim...

    YanıtlaSil
  6. kabul buyurmazmıyız :) çok teşekkür ederim pembe yastık en kısa zamanda inşallah :)

    YanıtlaSil
  7. :) bende varım mimlenenlerde bu gün bitiremedim ama senlede pişti olduk :) Değirmenden bende de var harikalar güle güle kullan her birini.
    otobüsler gerçekten çok ciciler.

    YanıtlaSil

Pembe Yastık keyfine katıldığınız için teşekkür ederim...