...

...

Çarşamba, Mart 02, 2011

Herşeye rağmen... devam

Şu sıralar hepimizde karamsarlık ve mutsuzluk hakim. Nedenini söylememe gerek yok sanırım. Ama şükür ki bir şekilde sayfalarımıza erişebiliyoruz. Erişim tamamen kapanırsa da, blogspot kendini feshetmediği sürece, yıllarca yasaklı Youtube nasıl girdiysek bloklarımıza da öyle gireriz. Kısaca dostlar Blogspotsuz bir yaşama hazırlanıyormuş gibi davranmak yerine moralimizi güçlü tutarak kaldığımız yerden devam etmek gerektiğine inanıyorum...

Bloğumu açabildiğim sürece aranızda olmak, sizleri takip etmeye devam etmek ve yine güzel postalarınızı tebessümle okumak istiyorum...

Yani kısaca şunu diyorum; son ana kadar burada hep birlikte olalım, birbirimizden ayrı düşmeyelim ve güzellikleri paylaşmaya devam edelim...

Herşeye rağmen yine burdayım diyor ve sizleri yeni postumla selamlıyorum dostlarım....

İyi ki varsınız...




----



16 yorum:

  1. ben de henüz girebildim bloğuma
    tekrar burada olmak ve tekrar birlikte olmak güzel :)
    umarım kısa bir ayrılık olmuştur hepimiz için
    ve tekrarı yaşanmaz bir daha...

    sevgiyle...

    YanıtlaSil
  2. aynen cnmm bnm...sonuna kdr burdayız!n fena bişi oldu yaaa durdk yere:S

    YanıtlaSil
  3. Hepımız bırlık olduk bu sorunu cozecegız,inanıyorum!
    bu arada bebek odalarına bayıldım ,detaylar super :)

    YanıtlaSil
  4. Düşüncelerinize katılıyorum ve sizi kararlılığınızdan dolayı tebrik ediyorum..sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. düşüncesi bile korkunç. nasıl bağlanmışız yazmaya, paylaşmaya...

    YanıtlaSil
  6. Bende girebiliyorum,çok şükür..görseller yine çok güzel..sevgiler..

    YanıtlaSil
  7. ayhh gözüm gönlüm açıldı yine en güzel görseller sende :) ve sana katılıyorum canım, sevgiler .)

    YanıtlaSil
  8. Kesinlikle katılıyorum, paylaşım için teşekkürler..

    YanıtlaSil
  9. yenibir blogger olmama rağmen kızımın bloğundan çoğunuzu tanıyordum kaç gündür sanki ailemi kaybetmiş gibi oldum.inşallah yasağı kaldırırlarda rahat ederiz.günler sonra gözümüzü,gönlümüzü açtın emeğine sağlık.sevgiler

    YanıtlaSil
  10. renk tonları ve detaylar çok hoş :))

    YanıtlaSil
  11. giremeyen arkadaslara sitelerine girmeleri için bir cozum ben yaptım işe yaradı DNS ayarlarını değiştirsinler böylelikle sitelerine ulaşabılır herseye kaldıgı yerden devam edebılırler resmen kurunun yanında yaşta yanıyor bazı kendını bılmezler yuzunden cektiğimiz duruma bakın aklıma gelebilecek en son sıte kapanması gereken ama işde bunuda yaptılar.
    katılıyorum size hiç birşey olmmıs gıbı devam etmek en iyisi sevgiyle...

    YanıtlaSil
  12. canım ya postunda senin gibi ışıl ışıl içimi okşadı resmen:)) yılmak yok buralardayız sonuna kadar..DNS bozarlarsa yenisini keşfederiz:))

    YanıtlaSil
  13. Bu görseller uzun bir aradan sonra içimi açtı. Çook güzeller!

    YanıtlaSil
  14. Harika görüntüler bunlar, özellikle bebek odalarına bayıldım. Bir de beyaz avizeye. Yazmak için morale ihtiyacımız olduğu bugünlerde, resimler baharı getirdi bana. Sevgiler..

    YanıtlaSil
  15. motivasyonumuz biraz düşmüş olsada,buradayız...
    görsellere bayıldım sebiciğim...renkleri ruhumu okşadı:)

    sevgiler.......

    YanıtlaSil
  16. Başlarda öyle kötüydü ki kocaman yalnızlık hissi . bir şekilde çözüme ulaşınca hayata döndüm sanki yeniden dostların paylaşımlarına ortak olmak yorum yazmak :) ne diyelim Allah ayırmasın

    YanıtlaSil

Pembe Yastık keyfine katıldığınız için teşekkür ederim...