...

...

Cuma, Ağustos 27, 2010

Eve Farklı Dokunuş



Yeni bir mevsime girmek üzereyiz demek isterdim -ancak sadece kendimi avutuyorum...hala çok sıcaak!! Sonbaharın gelişini sabırsızlıkla bekliyorum. 

Biraz dekorasyon fikirleriyle moral bulalım en iyisi...



                          Bu şekilde dolap kulpları Zara Home'da mevcut. 
         Bu aralar kuş kafesine takmış durumdayım. Ne kadar estetik ve zarif bir aksesuar...


Dolap dış yüzeyine uygulanan bu stickerları çok beğendim. Bu haliyle kişilik kazanmış gibi.. Ne dersiniz?







4 yorum:

  1. kuş kafeslerini ben bu yaz okadar niyet edip almadıysam eşimin yüüzndendir:) onu nereye koyacaksın evde dedi dedi beni caydırdı:)

    YanıtlaSil
  2. Her kare insanın gönlünü,gözünü dinlendiriyor..
    Ne kadar tatlı :)
    Paylaşım için teşekkürler,cici pazarlar..

    YanıtlaSil
  3. 2.fotoğraftaki dolabın kapağına bayıldım...
    severek kullandığım, o desenlerde(laciverti),perdem var...
    sevgiler

    YanıtlaSil
  4. ne kadar hos ve cıcı bır sıte....
    bayıldım fıkırlere :)
    takıpteyım bundan boyle sevgıler ...

    YanıtlaSil

Pembe Yastık keyfine katıldığınız için teşekkür ederim...