...

...

Cuma, Temmuz 16, 2010

Sıcaklarda Ev Keyfi Başkadır!



Sıcakların kendini iyiden iyiye hissettirdiği uzun ve zorlu günler daha var önümüzde. Bu dönemlerde sıcaklarda dolaşmak bana ağır geliyor. Oğluşun  ağırlığı her geçen gün daha çok artıyor. Sizi bilmem ama ben zamanımın büyük bölümünü evde geçireceğim için hem bebeğim hemde evim için alışveriş yaparak bu ayı değerlendirmeyi planlıyorum. Bu bahaneyle belki, evde bir süredir isteyip de başlayamadığım değişiklikleri hayata geçirebilirim. Bebek odası için küçük odadaki eşyalar kalkacak, oğlanın odası boyanacak, alınan eşyalar ortadan kalkacak, şuan elimde başladığım ahşap sepet boyanacak, uzun zamandır yerlerinden oynamayan aksesuarlara ev içinde yeni köşeler bulunacak vs. 
Liste bu şekilde uzayıp gidiyor... Ama biliyorum ki, işler bittikten sonra alacağım keyif tüm bunlara değecek.

Peki siz bu ayı nasıl geçireceksiniz?




Öneri 1


ya da...








3 yorum:

  1. ay olmasa bile önümüzdeki hafta güzel ve hareketli geçeceğe benziyor : )
    yukarıdaki ev şık insana enerji verebilen evleri seviyorum

    YanıtlaSil
  2. Mine; neden acaba?? birilerinin doğum günü olmasın ;)umarım senin için keyifli ve eğlenceli geçer. Benim için aynı şeyler söylenemez. Çok işim var çokkk...

    YanıtlaSil
  3. hımm her zamanki gibi harika

    YanıtlaSil

Pembe Yastık keyfine katıldığınız için teşekkür ederim...